DIGIT MOBILNE APLIKACIJE:
HOME | DIGIT LOYALTY | DIGIT BUSINESS | DIGIT MOBILE NARUČIVAČ | DIGIT QBI INFO | DIGIT SP LOYALTY | DIGIT SP BUSINESS

DIGIT SP Loyalty Aplikacija

Aplikacija za izdavanje virtualnih loyalty kartica koje kupcima omogućavaju skupljanje bodova za kupovinu na gotovinu i kartice, na objektu trgovca. Nakon skupljenje određene količine bodova (1KM sa iznosa računa je 1bod u sistemu), kupac ulazi u neku grupu povrata novca. Postoji više grupa (pragova) tako da povrat novca može biti 1, 2, 3 ili više posto zavisno od ukupnog iznosa skupljenih bodova.

Za tačnu listu pragova pri skupljanju bodova pogledajte opciju "Uslovi Korištenja" unutar aplikacije.

Nagrada kupcu

Za trošenje bodova koje ste skupili kroz prethodnih period, potrebno je napravite gotovinski račun do iznosa odobrenog nagradnog bonusa. Nagradu možete preuzeti odjednom ili možete uzeti neki manji iznos, pa nastaviti skupljanje dalje.. Zavisno od trgovca, može postojati rok potrošnje bodova ali i ne mora. Obično je limitaran maximalan iznos skupljenih bodova.

Instalacija

Aplikaciju preuzimate sa Google Play Store ili Apple Store, tražite po nazivu vašeg trgovca, npr SuperPetrol ili sljedite ove linkove:

Google Play Store

Apple App Store

Loyalty aplikacija zahtjeva određene privilegije od operativnog sistema Android ili IOS i kroz pokretanje aplikacije ove privilegije se dodjeljuju aplikaciji.
Ako vaš OS ne dodjeli ove privilegije aplikaciji automatski, moguće je da aplikacija postane neupotrebljiva, jer joj OS ne dozvolja rad. Da bi riješili to pitanje , dakle samo ako ne možete pokrenuti aplikaciju, potrebno je odete u App Info opciju vašeg OS za Loyalty applikaciju i ručno podesite dozvole (privilegije ili permisije). Na Androidu su to:
"Files and Media" i "Location" a možete dozvoliti i "Phone"

Svakom novom korisniku se poklanja početni Bonus skupljenih bodova

Registracija

Da bi ste dobili svoju virtualnu loyalty karticu, potrebno je da se registrujete.. U aplikaciji otvorite meni, pa korisnik. Na toj formi unesite samo vaš GSM broj mobitela, ime i prezime, datum rodjena, grad i pol. Nakon unosa kliknite na taster REGISTRUJ. Da bi završili registraciju potrebno je da Vaš GSM broj bude autentikovan, stoga ćemo na njega poslati 4cifreni kod. Unosom ovog koda u predviđeno polje vaša kartice će postati validna. Ako niste dobili kod, a sistem od vas traži unos koda, imate dugme za ponovni generisanje koda i slanje SMS-om. Kao što vidite GSM broj se provjerava te Vas molimo da unesete ispravan GSM broj u formatu 38765000000, dakle bez znaka plus, bez razmaka ili crtica ili zagrada.
Dozvoljeni su samo brojevi iz Bosne i Hercegovine. Brojevi iz zemalja regije nisu dozvoljeni.
U slučaju registracije na IOS uređaju, zbog privremene greške, ako vam sistem koči unos datuma rođenja, jednostavno se registrujte bez ikakvog datuma rođenja.

Korištenje

Karticu prikazujete klikom na meni, pa komanda Kartica, ili klikom na sliku kartice na početnom ekranu. Otvara se nova forma i prikazuje QRKod kartice. Da bi ste skupili bodove potrebno je prvo da kupite robu od trgovca i platite je Gotovinom ili Kreditnom karticom. Nakon toga na svom telefonu prikazujete Qrkod karticu i zamolite trgovca da Vam upiše bodove skeniranjem ekrana vašeg telefona. Time su bodovi skupljeni.
Nisu sve robe koje se prodaju kod trgovca dozvoljene za režim skupljanja bodova. (npr Cigarete, MTEL dopune). Molimo da se pre kupovine informišete kod trgovca na koje robe možete skupljati bodove.

Ostale funkcije

Aplikacija omogućava prikaz najbliže prodajne lokacije trgovca, tako da vas telefon može usmjerite prema prodajnom mjestu. Takođe za svako prodajno mjesto nudimo inofrmacije o lokaciji, radnom vremenu, kontakt telefonu, asortimanu vrsta goriva i asortimanu ostalih usluga na objektu (npr Kafić, Tehnički pregled, Plin, Servis, Punionica EV i sl.)
Omogućen je prikaz karte sa objedinjenim prikazom svih lokacija trgovca (Mapa).

Zaštita podataka

Ukoliko ne želite da aplikacija čuva vaše podatke koje ste unijeli pri registraciji imate mogućnost da "karticu" obrišete. To radite tako što odete u meni Korisnik, pa izaberete opcije i u listu opcija birate LOGOUT uređaja ili Odloguj telefon. Napomena: Svi podaci o vama biće obrisani uključujući karticu i sve eventualno skupljeni bodovi i druge nagrade.

Podrška

Ukoliko imate problema sa aplikacijom možete se obratiti na sljedeće kontakte:
Digit Servisna služba telefon : 387.51.227.510
Digit Servisni email: servis@digit-rs.com